Durant l’etapa de la primària en la meva escola fèiem un intercanvi de cartes amb una escola Britànica. L’objectiu d’aquest era que nosaltres com a estudiants d’anglès practiquéssim aquest nou idioma a nivell escrit i que els altres estudiants poguessin practicar el castellà.
Cada alumne de la classe tenia un nen/a amb el qual s’escrivia i durant tres anys (entre tercer i sisè de primària) seguia constant l’intercanvi. Tot i així ens escrivíem poques cartes durant el curs ja que era una activitat que es duia a terme en l’horari escolar i eren els professors qui ens ajudaven a escriure la carta i qui s’encarregaven a enviar-les. Sovint no només ens escrivíem sinó que ens intercanviàvem fotografies, monedes, postals i qualsevol cosa que poguéssim adjuntar a la carta.
Actualment amb les noves tecnologies aquest intercanvi podria haver-se millorat ja que la facilitat i rapidesa d'enviar e-mails en comptes de cartes hagués augmentat la comunicació entre els alumnes.
També hagués propiciat a que hi hagués un intercanvi d'arxius com ara fotos, música, pel·lícules etc. i així potser haguéssim tingut una interacció comunicativament parlant més forta i propera
(millora de l’experiencia am les tic)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario